Osnovna škola Višnjevac

Javni poziv za iskaz interesa za sudjelovanje u aktivnostima Erasmus+ akreditacije Osnovne škole Višnjevac za nastavno osoblje – 3. krug

by | 16.06.2025.

Erasmus+ akreditacija Osnovne škole Višnjevac (broj 2022-1-HR01-KA120-SCH-000105436) omogućuje da se nastavno osoblje škole uključi u prekograničnu razmjenu i suradnju u okviru razvoja svoje organizacije. Projekt provodi projektni tim škole u suradnji i pod nadzorom Agencije za mobilnost i programe Europske Unije (AMPEU). Treći krug aktivnosti, treći KA1 projekt (br. 2025-1-HR01-KA121-SCH-000311456) traje od 1.6.2025. do 31.8.2026. godine.

Ciljevi i očekivani rezultati

Opći ciljevi projekta su povećanje kvalitete poučavanja i učenja u odgoju i općem obrazovanju. Specifični ciljevi naše škole su:

  1. Jačanje komunikacijskih vještina učitelja s ciljem bolje suradnje s roditeljima
  2. Jačanje profila učiteljske profesije kako bi se stvorilo pozitivno radno ozračje
  3. Daljnji razvoj vještina poučavanja kako bi poučavanje prilagodili suvremenoj nastavi 21. stoljeća
  4. Daljnji razvoj digitalnih kompetencija učitelja i učenika
  5. Uvođenje novih izvannastavnih aktivnosti s ciljem brige za okoliš i održivi razvoj

 

Od sudionika se očekuju vidljivi rezultati u okviru naznačenih ciljeva.

Planirane aktivnosti

U trećem krugu ovog poziva (od 1.6.2025. do 31.8.2026.) školi je odobrena financijska potpora za mobilnosti učenika i svog nastavnog osoblja za sljedeće aktivnosti:

  • 2 grupne mobilnosti učenika (po 8 učenika + 2 pratitelja svaka u trajanju od po 5 radnih dana) /Short-term learning mobility for students/group mobility of school pupils
  • Praćenje rada sustručnjaka u školama u inozemstvu (4 sudionika u trajanju od po 5 radnih dana) /Job shadowing/
  • Strukturirani tečajevi i osposobljavanje (4 sudonika u trajanju od po 6 radnih dana) /Courses and training /

Troškovi i naknade

Svi troškovi prijevoza, smještaja i prehrane tijekom aktivnosti za sve sudionike su u potpunosti pokriveni temeljem pravila Erasmus+ akreditacije u skladu s financijskom regulativom u Republici Hrvatskoj.

Raspored aktivnosti

Detaljan raspored bit će dogovoren u suradnji s akreditacijskim timom škole.

Uvjeti za sudjelovanje i profil kandidata:

  • zaposlenik Osnovne škole Višnjevac na poslovima: učitelja/učiteljice, nastavnika/nastavnice, u stručnoj službi, ravnatelja/ravnateljice, učitelja/učiteljice u produženom boravku neodređeno vrijeme
  • želi stjecati nova znanja i vještine s ciljem unapređenja rada škole
  • poznaje engleski jezika u govoru i pismu na osnovnoj razini te je voljan se uključiti u mrežnu jezičnu potporu Erasmus+ OLS prema potrebi
  • spreman je otvoreno surađivati sa svim članovima akreditacijskog tima u školi u skladu s njihovim zaduženjima u sklopu projektnog prijedloga
  • izvješćivati će/dokumentirati sve aktivnosti u skladu s projektnim prijedlogom u fazi provođenja, vrednovanja i širenja (implementation, evaluation, dissemination) projektnih rezultata
  • dijeliti će i širiti (diseminacija) znanja, iskustva i vještine stečene na mobilnosti unutar organizacije te s drugim organizacijama uz javno priznavanje financiranja Europske Unije i poštivanje smjernica o vizualnom identitetu (službeni logo Erasmus+)
  • sve materijale (obrazovne, informativne i dr.) koje napravi ustupiti će besplatno u okviru otvorenih licenci uz odricanje autorskih prava
  • pripremiti neophodne materijale za diseminacijsku platformu prema uputi koordinatora i akreditacijskog tima
  • aktivno će sudjelovati prilikom prihvaćanja inozemnih učenika i učitelja u našu školu

 Prijava:

Kako biste iskazali interes za sudjelovanje, molimo podnesite prijavu do 22. lipnja 2025. godine putem obrasca za prijavu poveznica

Tim za pripremu i praćenje sudionika (akreditacijski tim škole) u suradnji s koordinatorom će razmotriti pristigle prijave i sve prijavljene obavijestiti o rezultatima putem e-maila. Pripremni sastanak s odabranima održati će se najkasnije u drugoj polovini kolovoza 2024.

datum otvaranja: 16.06.2025.
datum zatvaranja: 22.06.2025.

 

Skip to content