U sklopu Erasmus+ mobilnosti i akreditacije naše škole, sudjelovala sam od 15.do 20.rujna 2024.godine na strukturiranom tečaju pod nazivom Communicative Skills and Soft Skills for European Teacher u Portu, Portugal. Tijekom tečaja, stekla sam dragocjena znanja o tome kako učinkovito komunicirati i bolje razumjeti različite tipove osobnosti, što će mi pomoći u motiviranju učenika. Poseban naglasak bio je na razvijanju socijalnih vještina i kako se nositi s grupnom dinamikom u učionici. Također sam naučila kako strukturirati i planirati javne govore te kako prepoznati i mijenjati neproduktivna ponašanja kod učenika. Razvijala sam i komunikacijsku kompetenciju na engleskom jeziku, što će mi biti od velike koristi u daljnjem radu.
Tijekom tečaja, svladala sam različite tehnike za poboljšanje komunikacije, što će mi omogućiti učinkovitije prenošenje gradiva učenicima. Naučila sam i kako bolje prepoznati potrebe učenika i kolega, te prilagoditi svoje metode kako bih ih što uspješnije podržala. Ujedno sam razvila samopouzdanje u javnom nastupu, što će mi pomoći da jasnije i preciznije komuniciram u raznim školskim situacijama. Poseban fokus bio je na alatima za rješavanje nesporazuma i sukoba unutar grupe, čime sam dodatno unaprijedila svoje upravljačke vještine u učionici. Naučene vještine će unprijediti moju profesionalnu praksu, ali i pomoći u razmjeni iskustava s kolegama unutar i izvan moje škole.
Tečaj mi je omogućio i uvid u različite stilove učenja, kao i tehnike za prilagođavanje nastavnih metoda potrebama učenika. Kroz praktične aktivnosti usavršila sam svoje sposobnosti u artikuliranju jasnih pitanja i ideja tijekom rasprava. Osim profesionalnog usavršavanja, imala sam priliku upoznati bogatu kulturu i povijest Porta, što je dodatno obogatilo moje iskustvo.
Pored svega, stekla sam nova poznanstva s kolegama iz različitih zemalja te uspostavila suradnju s ostalim sudionicima te voditeljima tečaja, što smatram neprocjenjivim za daljnji profesionalni razvoj.
Izvijestila: Mirjana Bagarić, učiteljica matematike i fizike