Osnovna škola Višnjevac

Školske novosti

Obilježili smo Dan kravate

Autor: Administrator , 18. 10. 2017. 19:45

Danas su učenici 2.c razreda i njihova učiteljica, noseći kravate, obilježili Svjetski dan kravate. Kravata je odjevni predmet koji se smatra izvornim hrvatskim proizvodom, a raširila se Europom u 17. stoljeću sudjelovanjem hrvatskih vojnika u Tridesetogodišnjem ratu (1618. – 1648.). Prve kravate su bile izrađene od grubih materijala i njih su nosili vojnici, a svilene i pamučne kravate su nosili časnici. Naši učenici su danas na satu naučili kako zavezati kravatu.

Izvijestila: Jela Filakov – Bolšec, učiteljica 2.c

Fotografirala: Marina Tojčić, knjižničarka

5. Festival tehničke kulture Vijest ima dokument u privitku

Autor: Administrator , 17. 10. 2017. 20:28

U nastavno športskoj dvorani Gradski vrt u Osijeku, u petak je otvoren 5. Festival tehničke kulture, to je dvodnevna manifestacija u Osijeku kojom Hrvatska zajednica tehničke kulture promovira raznovrsne inovativne ideje, popularizira tehniku i potiče kreativnost djece i mladih. Festival su posjetili naši učenici Lorena Tot i Karlo Zrakić iz 5.a, Leo Nićin iz 5.b, Ozana Filipović iz 5.c, Daniel Brtan, Davor Filipović, Lara Jakopović i David Kurtek iz 6.b, Josipa Fijala iz 7.c, te Ivan Bašić i Marin Rašić iz 8.a u pratnji nastavnice tehničke kulture Jasne Gubo, i knjižničarke Marine Tojčić. Učenici su uživali u mnogobrojnim radionicama 3D printanje, skeniranje i modeliranje, izrada elektroničke značke, izrada robota šaralice te u  izložbama  CB radiokluba „Lege“ Osijek, Centra tehničke kulture Čeminac, Hrvatskog radioamaterskog saveza i mnogih drugih. Na sajmu je sudjelovala i naša škola,  učenice Lara Pastuović, Dora Petrović i Nola Burić iz 5.c sa voditeljicom kreativne skupine Jasnom Dorić održale su radionicu izrade oznaka za knjige od suhog lišća uz pomoć plastifikatora. Radionica je bila zapažena, pa i radovi naše Školske zadruge Višnja koji su bili izloženi na prigodnoj izložbi. Za kraj nekoliko učeničkih dojmova pročitajte pod „više“, a fotografije pogledajte na Facebook stranici.

Izvijestila: Jasna Gubo, nastavnica tehničke kulture

Fotografirala: Marina Tojčić, knjižničarka

Projekt Grada Osijek - Centar izvrsnosti Osijek Vijest ima dokument u privitku

Autor: Administrator , 17. 10. 2017. 11:24

Sve obavijesti oko sudjelovanja učenika u projektu nalaze se u dokumentima pod "više".

Sveti Luka

Autor: Administrator , 17. 10. 2017. 09:26

Povodom crkvenog goda Sv. Luke u srijedu 18. listopada 2017. nastavni sati su skraćeni. Traju 35 min. Prijepodnevna smjena počinje u 8,00 sati, a poslijepodnevna u 13,00 sati.

Posjetili smo Dane meda

Autor: Administrator , 16. 10. 2017. 16:31

Na osječkom Trgu Ante Starčevića organizirani su nedavno Dani meda. Naši učenici, 1.c, 3.abc pripremili su prigodni program: svojim igrokazom „Upoznajte nas“ upoznali su s pčelinjim svijetom, prvoškolci su prikazali svoje igračke s pčelom koje su izradili, šaljivom recitacijom  „Pčele su zakon“, kreativnom plesnom točkom pčelice Maje, veselom pjesmom Bumbara i pčela. Učenici 3.c otpjevali su svoj bećarac uz tamburaše i oduševili prisutne gledatelje.

Program je završio s jasnom porukom Lane Zec iz 3.c da svi trebamo čuvati livade, šume i marljive pčelice. Pohvaljeni za program, lijepe likovne radove, sretni i ispunjeni vratili smo se u svoju školu.

Nekoliko fotografija pogledajte na našoj Facebook stranici.

Izvijestila: Željka Mihaljević, učiteljica 3.c

Nova radna mjesta

Autor: Administrator , 16. 10. 2017. 10:04

Pod poveznicom "Radna mjesta" (lijevo) objavljen je natječaj za popunu radnih mjesta i javni pozivi za stručno osposobljavanje.

Prva sjednica Vijeća učenika Vijest ima dokument u privitku

Autor: Administrator , 14. 10. 2017. 09:09

Kao i na svakom početku nove školske godine, i ove smo proveli izbor razrednog rukovodstva u svim odjelima. Razredno rukovodstvo čine predsjednik razreda koji je ujedno i predstavnik razreda u Vijeću učenika, zatim zamjenik predsjednika i blagajnik. Razredno se rukovodstvo odabire tajnim glasanjem svih učenika razreda. Učenik koji je dobio najviše glasova postaje predsjednik razreda, a zatim slijede, prema broju glasova, zamjenik predsjednika i blagajnik. Izbore nadzire izborna komisija od tri člana koja prebrojava glasove i proglašava rezultate. Na ovaj se način učenici uče demokraciji i osnovama građanskog odgoja u praksi.

U četvrtak, 12. listopada 2017. godine,  održana je prva sjednica Vijeća učenika na kojoj su održani izbori za predsjednika Vijeća učenika, njegovog zamjenika, zapisničara i zamjenika zapisničara. Sjednicu je vodila knjižničarka škole koja je pozdravila i prozvala učenike te predložila dnevni red. Dnevni red se sastojao od jedne točake: Izbori za predsjednika Vijeća učenika, njegovog zamjenika, zapisničara i zamjenika zapisničara. Nakon glasovanja priloženi dnevni red je jednoglasno usvojen. Potom su se održani izbori, kandidati -  učenici osmih razreda, su se predstavili i uslijedilo je demokratsko glasanje koje je pratilo izborno povjerenstvo u sastavu Ivana Klarić, Marko Ivković i Lucija Roguljić iz 7.b.

Za novog  predsjednika Vijeća učenika izabran je Ivan Mikla iz 8.d, njegov zamjenik je Adam Graovac iz 8.a, zapisničarka je Maja Avdaković iz 8.b, dok je zamjenik zapisničarke Lovro Šekerija iz 8.c. Čestitamo odabranim učenicima.

Pod "više" pogledajte rezultate naših izbora za razredna rukovodstva u svim odjelima i nekoliko slika sa sjednice Vijeća učenika.

Dan učitelja

Autor: Administrator , 3. 10. 2017. 08:11

Podvodom Dana učitelja u četvrtak 5. listopada 2017. godine pripremili smo izložbu fotografija naših učitelja u slobodno vrijeme. Pozivamo vas da ju pogledate u holu škole. Taj dan su sati skraćeni i traju 35 min. Neparna smjena (1.abc, 3.abc, 5.abc, 7.abc) počinju s nastavom u 8,00 sati, a parna smjena (2.abc, 4.abc, 6.abc, 8.abcd) u 13,00 sati.

Dragi učitelji prilika je ovo Vam se zahvalimo na trudu, znanju i strpljenju koje nesebično ulažete kako bi naša djeca i mladi usvojili potrebna znanja i vještine te stekli vrijedna iskustva i izgradili zdrave temelje za sigurnu i sretnu budućnost. Vaša uloga u našim životima kao i u životima naše djece i mladih iznimno je važna. Stoga Vam čestitamo Vaš dan te Vam želimo još puno uspjeha, kreativnosti i strpljenja.

Svim učiteljima sve najbolje za Dan učitelja.

Europski dan jezika

Autor: Administrator , 27. 9. 2017. 15:12

Iako europski jezici imaju svoj poseban dan u godini, mnogi još uvijek ne znaju da taj dan stvarno i postoji. Zato je ove godine donešena odluka da će se Europski dan jezika (26. rujna) obilježiti javno i na nešto višoj razini. Sve zainteresirane škole mogle su sudjelovati u ovoj manifestaciji koja se odražala jučer, na Trgu Svetog Trojstva u osječkoj Tvrđi. Našu školu predstavljali su učenici 6.c razreda (Leo Jakšetić, Dajana Kovačević, Darija Krpan, Luka Ladnjak, Ana Musa i Jona Patković) koji su za sve posjetitelje „štanda“ pripremili zanimljivu igricu. Posjetitelji bi bacili kocku i na taj način dobili određenu rečenicu koju su trebali reći na što više jezika. Kao nagradu za trud dobili su letak s tom istom rečenicom, ali na više europskih jezika. Osim toga, naši učenici su ohrabrivali posjetitelje da riješe kviz, a točno rješenje kviza otkrilo je najčešće korištenu imenicu u engleskom jeziku. Nadamo se da će ovakve manifestacije ohrabriti sve nas na učenje stranih jezika, jer poslovica kaže: Bogat si onoliko, koliko jezika znaš.

Izvijestila Doroteja Vojedilov, prof. engleskog i njemačkog jezika

Najava književnog susret s književnicom Majom Brajko – Livaković

Autor: Administrator , 20. 10. 2017. 17:40

Od 15. listopada do 15. studenog obilježava se Mjesec hrvatske knjige, mjesec u kojem se promovira kultura čitanja i čitanje kao društveno dobro. U četvrtak, 26.10.2017. u 13.00 sati, u našu školu dolazi književnica Maja Brajko – Livaković.  Ova nagrađivana književnica u svojim romanima pripovijeda o aktualnim problemima mladih, ovisnostima, prijateljstvu, ljubavi, obiteljskim odnosima. Njena knjiga "Kad pobjedi ljubav" namijenjena je učenicima osmih razreda, dok knjigu "Finka Fi" mogu pročitati učenici petih razreda. Obje knjige imamo u našoj knjižnici. Književnica će predstaviti svoje romane učenicima predmetne nastave.

Uređivanje školskog kamenjara

Autor: Spomenka Stanić, 12. 10. 2017. 15:09

Pozivamo sve zainteresirane roditelje da se uključe u akciju uređenja našeg
školskog kamenjara u utorak ( 17.10. ) u 17 sati.
Izvijestile: Dunja Ham, učiteljica 4.b i gospođa Dijana Ocvirk

[više]

Dan učitelja - kako je bilo nekad?

Autor: Administrator , 5. 10. 2017. 16:09

Povodom obilježavanja 5. listopada,Svjetskog dana učitelja, posjetila nas je naša draga umirovljena učiteljica, dobitnica nagrade Ivan Filipović- Evica Šunjić. Svojim ugodnim glasom provela je učenike  i učiteljice drugih i četvrtih razreda kroz povijest školstva u Višnjevcu. Pričala je o staroj zgradi škole, zatim o novoj školi, organizaciji nastave, dodatnih i izvannastavnih aktivnosti. Pričala je sa puno ljubavi prema učiteljskom pozivu i učenicima, da su djeca i učiteljice  uživali. Učenici su i obukli nekadašnje učeničke kute. Vidjeli su djelove stare nošnje. Postavljali su pitanja i govorili o nekim svojim današnjim hobijima.

Hvala dragoj kolegici, učiteljici Evici na trudu, strpljenju i zanimljivom vraćanju u prošlost. Hvala što ste uveličali naš praznik-Svjetski dan učitelja. Zahvalne učiteljice drugih i četvrtih razreda!

Nekoliko fotografija pogledajte na našoj Fb stranici.

Izvjestila: Brigita Korman, učiteljica

Posjetili smo Vukovar

Autor: Administrator , 27. 9. 2017. 15:21

Naši osmi razredi su 20. i 21. rujna bili na terenskoj nastavi u Vukovaru. Polazak je bio ispred škole u 8 sati. Svi smo se okupili odmorni, svježi i spremni za nove avanture i znanja o Vukovaru. Naše putovanje smo započeli obilaskom Gradskog muzeja Vukovar poznatog i kao dvorac Eltz i Muzeja vučedolske kulture. Imali smo i dva vrlo zanimljiva predavanja o Vukovaru prije, za vrijeme i poslije Domovinskog rata. Svoje slobodno vrijeme neki su iskoristili za obilazak trgovačkog centra, dok su ostali otišli na atraktivnu vožnju turističkim brodom Bajadera. Brod je elektro-solarni i baš to ga čini posebnim. Na brodu su nas počastili, naravno, čime drugim, bajaderom. Ostatak večeri proveli smo u disku gdje smo se odlično zabavili. Sljedeći dan išli smo u obilazak Memorijalnog centra Domovinskog rata, bolnice i križa na ušću rijeke Vuke u Dunav. Na memorijalnom groblju i Ovčari odali smo počast svim žrtvama Domovinskog rata minutom šutnje. Putovanje smo završili Školom mira i kvizom. Na kraju samo mogu reći da smo se zabavili, sklopili nova prijateljstva i naučili nešto o Vukovaru. Uspomene smo ovjekovječili s mnogo fotografija.

Izvijestila: Iva Komar 8.a

Vremenik pisanih provjera

Autor: Administrator , 25. 9. 2017. 13:36

Pod poveznicom "Vremenik pisanih provjera učenika" (lijevo) objavljen je novi Okvirni vremenik pisanja pisanih provjera učenika za razdoblje od 25. rujna do 22. prosinca 2017.

Posjet Dječjem kazalištu Branka Mihaljevića

Autor: Administrator , 19. 9. 2017. 10:08

Prema Kurikulumu škole tijekom ove školske godine učenici razredne nastave pogledat će četiri predstave u Dječjem kazalištu Branka Mihaljevića Osijek. U klazalište učenike vode njihove učiteljice organizirano autobusom ispred škole. Cijena za prijevoz i predstavu je 35 kn. Prva predstava ove školske godine je "James i divovska breskva". Odlazak u kazalište je u srijedu 27. rujna 2017. Parna smjena 2. i 4. razredi ispred škole kreću u 9,30 h, a neparna smjena 1. i 3. r. ispred škole kreću u 11,30 h. Nastavu će taj dan učenici parne smjene 2. i 4. razredi imati s početkom u 8,00 h znači prije polaska u kazalište, a učenici neparne smjene 1. i 3. r. s početkom u 13,30 nakon kazalištne predstave. Sve dodatne obavijesti učenici će dobiti od svojih učiteljica.

Koordinator za Dječje kazalište Brigita Korman, učiteljica RN

U srcu Europske Unije

Autor: Administrator , 14. 9. 2017. 09:39

Kao što smo već pisali na našim stranicama na poziv hrvatskog zastupnika u Europskom parlamentu Davora Škrleca 19. i 20. lipnja 2017. bili smo gosti u Europskom parlamentu u Briselu, Belgija. O našem posjetu učenici Karla Erdelji, Matea Murković i Marko Špoljarić napravili su kratki video uz pomoć naših roditelja Martine i Dražena Dragušica. Video U srcu Europske Unije (In heart of Europian Union) snimili smo na hrvatskom i engleskom jeziku. Video ćemo i službeno predstaviti na našoj idućoj mobilnosti iz projekta EMBRACE koja je planirana za  7.-13.10.2017. u Messini, Italija. Nadamo se da ćete uživati u videu. Članak o našem posjetu koji je objavio portal Osijek031 možete pogledati ovdje.

Još jednom zahvaljujemo našim roditeljima Dragušica, zastupniku Davoru Škrlecu i našem osnivaču Gradu Osijeku koji su nas podržali u ovom projektu.

Proslavljen crkveni god Male Gospe i Dan mjesnog odbora Višnjevac

Autor: Administrator , 11. 9. 2017. 18:11

U četvrtak, 7.  rujna 2017. godine, održana je svečana priredba povodom proslave Crkvenog goda Male Gospe i obilježavanja Dana mjesnog odbora Višnjevac. Priredba se održala u Perivoju hrvatskih branitelja, a nazočio joj je velik broj mještana Višnjevca te njihovi gosti. Dio bogatog programa su, između ostalih, bili i učenici naše škole. Školski zbor je pjevao dvije pjesme Malo mira i Što će biti s nama sutra uz prekrasnu pratnju Marina Bulića (6.b), Tirse Habude (5.b) i Dore Klaić (8.d), pjesme su popraćene znakovnim jezikom uz mentorstvo voditeljica Vesne Klir i Alme Mance. Nakon toga, uslijedio je nastup naših učenika 2.a razreda pod vodstvom učiteljice Željke Čokolić. Naš učenik iz 6.b, naša zvjezdica, Marin Bulić  je nedavno nastupio na Međunarodnom dječjem festivalu u Brežicama i osvojio 3. nagradu s pjesmom Un amore cosi grande koju je otpjevao i na ovoj svečanoj priredbi. Na priredbi su sudjelovale naše zlatne odbojkašice, naše sadašnje i bivše učenice, Ana Pivac, Nika Kolesarić, Lucija Roguljić, Elena Miličević, Vanesa Šimić, Korina Miličević, Tamara Špoljarić, Nikolina Roguljić, Dorja Ivanović, Zrinka Buntić, Ivona Barišić i Matea Miličević koje su pod vodstvom trenera Branka Hannicha i Danijela Mazura osvojile prvo mjesto, zlatnu medalju i veliki pehar na državnom natjecanju koje se ove godine održalo u Poreču. Prigodni program u četvrtak i petak su gledali naši učenici iz razredne  i predmetne nastave sa svojim učiteljicama  i učiteljima. Voditelji ovogodišnje svečanosti bili su učenici osmih razreda, Iva Komar (8.a) i Marin Rašić (8.a), dok se za koordinaciju i organizaciju pobrinula knjižničarka Marina Tojčić u suradnji s nastavnicom glazbene kulture, Almom Mance. Osim učenika naše škole, moglo se uživati u programu dječjeg vrtića Mali princ, izvornim pjesmama KUD-a Zlatni klas iz Višnjevca. Svoj su divan rad također predstavili dječji župni zbor „Slavuji“ i Zbor mladih župe RBDM. Na kraju je sve okupljene zabavio sastav Višnjevački tamburaši.

Fotografije pogledajte pod „više“ i na našoj Facebook stranici.

Fotograf: Hrvoje Knežević, nastavnik

Obilježavanje Dana mjesta i blagdana Mala Gospa

Autor: Administrator , 30. 8. 2017. 12:43

U dogovoru s našim velečasnim Filipom Perkovićem i članovima Mjesnog odbora Višnjevac 7. i 8. rujna 2017. obilježit ćemo lokalni blagdan Malu Gospu i Dan našeg mjesta. Ove školske godine kalendar rada koji je propisan od strane Ministarstva ne dozvoljava organiziranje nenastavnih dana tako da će oba dana biti radna i nastavna. U četvrtak 7. rujna 2017. nastava će se odvijati prema uobičajenom raporedu, sat 45 min. U petak 8. rujna 2017. nastava je skraćena a sati traju 35 min. Prijepodnevna smjena počinje u 8,00 sati, a poslijepodnevna smjena u 13,00 sati. Zbog takve organizacije rada prilika je da se učenici i učitelji  aktivno uključe u najvažnije manifestacije koje se organiziraju u našem Višnjevcu.

U četvrtak, 7.9.2017. u 17,30 sati u mjesnom parku održat će se svečana akademija. Na njoj sudjeluju naši učenici članovi velikog zboga, izvannastavne aktivnosti znakovni jezik, ritmička skupina 2.a razreda te učenici Marin Bulić (6.b), Tirsa Habuda (5.b) i Dora Klaić (8.d). Učenici 2.abc, 4.b, 6.bc i 8.c razreda će zajedno sa svojim učiteljima  Željkom Čokolić, Brigitom Korman, Jelom Filakov-Bolšec, Dunjom Ham, Vesnom Klir, Hrvojem Kneževićem i Krešimirom Veinberger nazočiti svečanoj akademiji.

U petak, 8.9.2017. u 10,00 sati je svečano polaganje vijenaca, a u 10,30 sati Sveta misa u Župi Blažene Djevice Marije. Aktivno će se uključiti naši učenici 3.abc i 5.abc razreda sa svojim učiteljima Natašom Grgurić, Majom Grbačić, Željkom Mihaljević, Marinom Vidaković, Sanjom Balić, Dubravkom Premec, Hrvojem Kneževićem i Spomenkom Stanić.

Svi roditelji koji smatraju da bi odlazak na nastavu 8.9.2017. znatno remetio obiteljsku proslavu ovog blagdana slobodni su ne poslati dijete na nastavu toga dana.

Arhiva naših vijesti

Tražilice

Društvene mreže

TV program

Treba li već u osnovnoj školi započeti edukaciju učenika za odgovorno roditeljstvo i obitelj?

UPISI U SREDNJU

kamo nakon osnovne?
e-novine

E-knjižnica

Osnovna škola Višnjevac / Crni put 41, HR-31220 Višnjevac / os-visnjevac.skole.hr / ured@os-visnjevac.skole.hr